niedziela, 3 lutego 2008

Betty Boo

Przedstawiam Państwu Betty Boo , świnkę Betty Boo.
Natknęłam się na nią zupełnie przypadkiem , biedne , różowe maleństwo szukające ciepłego , przyjaznego domku . Przygarnęłam sierotkę .Świerkowy zakątek zyskał nowego lokatora :)
Betty Boo okazała się pełną życia , radosną istotką , uwielbiającą harce i zabawy , więc jeśli masz ochotę zapraszamy do prosiaczkowania . By rozpocząć prosiaczkowanie ,kliknij z 5-6 razy (raz za razem , szybciutko) na świnkę . Świnki wbrew powszechnej opinii , wcale do brudasów nie należą , dlatego po zakonczeniu zabawy Betty Boo czeka na prysznic (klikamy w zakładke "more" , następnie w spryskiwacz , przenosimy go na świnkę i klikamy raz jeszcze by dokończyć toaletę Betty ).
Na koniec Betty Boo oczekuje nagrody za poświęcony nam czas i wspólną zabawę ( klikamy "more" i jabłuszko , przenosimy na świnkę klikamy ...świnka je i dziekuje :)
cdn




9 komentarzy:

Casia pisze...

teraz pokochałam Twojego bloga już do końca i absolutnie! bo świnie to moje najnajnajnajulubieńsze zwierzęta. uważam że są najmądrzejsze ze wszystkich czworonogów, piękne i kochane! i od lat po cichutku marzę o własnej śwince... i na marzeniach musi się kończyć, bo mieszkam w bloku ;)

Liska pisze...

Lubię świnkę, ale wolę Fredzię. Zwłaszcza taka rozwaloną podczas snu :))

igusia13 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
igusia13 pisze...

Hey :) sliczna swinka :)

Czy moglabys mi wytlmuaczyc na czym polega taka adopcja wirtualna :P:P hehe.. bo ja chcę wziasc chomiczka ale poprosili mnie o utwoerzenia bebe konta. Czy ty tez tak musialas robic?
No i gdzie zapisze mi się ten chomiczek jak cos?

Bee pisze...

Betty Boo dziękuje za miłe słowa ;)
Lisko , ja oczywiście też wolę Bunię, Betty natomiast pełni funkcję zjadacza odpadków organicznych ;)
Igus , mnie nie proszono o utworzenie konta, po prostu wybrałam świnkę , skopiowałam podany kod i wkleiłam go na blog.

igusia13 pisze...

Nie wiem tylko o jaki kod chodzi bo ja nic nie widzę.. Powiedz proszę na jakim etapie kopiujesz kod? Na tym co wybralas kolor czy jak wybralas?

Ela pisze...

Benia pobawisz sie z nami?

Agata pisze...

Ale sie ubawilam ta swinka:)) Corka tez. Ze wszystkich zwierzaczkow najbardziej nam przypadla do gustu. Chyba pojde w twoje slady:))

Piekny blog.

Goraco pozdrawiam

Unknown pisze...

Świetnie zanimowana świnka. Zaczynam mieć ochotę na założenie własnego bloga lub www.

Pozdrawiam